Jump to content

aanwijsmousklikken


TIM
 Share

Recommended Posts

geachte heren,

Wat kan ik doen om het volgende te realiseren:

er moet op een bepaalde tijd een programma opgestart worden. Dat programma moet geopend worden , de muisklikken die ik normaal doe om een en ander in het prog te laten werken wil ik automatisch laten doen . met de coordinaten op welke plek de muis moet staan op die opdrachten elke keer op andere plaats natuurlijk te laten uitvoeren.

Iemand met sugestie's ?

Met vriendelijke groeten Tim alsemgeest

Edited by TIM
Link to comment
Share on other sites

  • Developers

hoi Tim,

Grappig dat jij ervan uit ga dat je hier gewoon vragen in het Nederlands kunt stellen terwijl nagenoeg alle Threads in het Engels zijn in het forum.

Heb je het script al gemaakt wat opgestart moet worden?

Je kunt de Windows Scheduler gebruiken on een Script op een bepaalde tijd op te starten, of het script altijd laten lopen en een test in te bouwen die deze functie activeerd op dat tijdstip.

Zullen we nu weer in het Engels doorgaan zodat de meeste ander deze discussie ook kunnen volgen?

Mvg

Jos

ps: Lees ook even de Announcement boven aan het forum zodat je weet welke regels hier gelden.

SciTE4AutoIt3 Full installer Download page   - Beta files       Read before posting     How to post scriptsource   Forum etiquette  Forum Rules 
 
Live for the present,
Dream of the future,
Learn from the past.
  :)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...