Jump to content

Frets on Fire Bot der besser als Jürgen Spielt


Recommended Posts

Der roboter verschlingt sehr viele Ressourcen da sich die Frame rate halbiert bei betrieb. Desweitern hält er die tasten nicht gedrückt , was punkte kostet :-(
Die suchbereiche für jede farbe habe ich auf 1920*1080 eingestelt. Er ist mit hotkeys ausgestatet , was sehr benutzerfraundlich ist :-) . Die Aufgabe ist für mich ein gutes Stück zu schwierig. Hab daran schon viel über Au3 gelernt. Freu mich über jede hilfe :-)   

Downloadlink des Games

<snip>

Der Bot so weit bin ich bis Jetzt :-) stolz

<snip>

Edited by Melba23
Links removed
Link to comment
Share on other sites

Welcome to AutoIt and the forum!

Seems you missed to read the forum rules: Game automation of any kind is forbidden to discuss here.

Die meisten Benutzer posten auf English, für Unterstützung auf Deutsch solltest Du das deutsche AutoIt Forum besuchen.

Edited by water

My UDFs and Tutorials:

Spoiler

UDFs:
Active Directory (NEW 2022-02-19 - Version 1.6.1.0) - Download - General Help & Support - Example Scripts - Wiki
ExcelChart (2017-07-21 - Version 0.4.0.1) - Download - General Help & Support - Example Scripts
OutlookEX (2021-11-16 - Version 1.7.0.0) - Download - General Help & Support - Example Scripts - Wiki
OutlookEX_GUI (2021-04-13 - Version 1.4.0.0) - Download
Outlook Tools (2019-07-22 - Version 0.6.0.0) - Download - General Help & Support - Wiki
PowerPoint (2021-08-31 - Version 1.5.0.0) - Download - General Help & Support - Example Scripts - Wiki
Task Scheduler (NEW 2022-07-28 - Version 1.6.0.1) - Download - General Help & Support - Wiki

Standard UDFs:
Excel - Example Scripts - Wiki
Word - Wiki

Tutorials:
ADO - Wiki
WebDriver - Wiki

 

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...